diumenge, 26 d’octubre del 2008

finalment m'he decidit...

benvinguts,

i gracies per esser aqui...fenme costat, com sempre

fa un plec de dies que hi donc voltes..ho faig?? en sabre??

ja de petita escribia un diari...aixo em crida, nomes que no se si ho sabre fer be...jajajja. tampoc sera el primer que faig malament oi??

espero que m'hi ajudeu i que sigui una mica..el nostre raco..un punt de trobada

no voldria que fos un lloc a on nomes llegir o mirar

aviam que en sortira de tot plegat!!!

una vegada mes..gracies per el vostre temps, i el vostre recolsament



bien...semos bilingues verdad?? pues a eso iva....me he animado a hacer esto..pero cuento con vosotros, mis amigos. espero teneros tambien aqui, lo mismo que espero vuestros comentarios , vuestras criticas y vuestra ayuda...todos tendreis una piedra donde tumbaros al sol y calentar vuestra sangre. gracias por estar aqui.



muakssss!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pues sabes una cosa !! en ese bosque tambien vive un duende ,solo tienes k llamarlo y lo tendras a tu lado

sargantana ha dit...

follet meu...no t'allunys del meu costat, saps que em fas falta...gracies per esser tambe aqui...
sargantana ;)