dilluns, 27 d’abril del 2009

DILLUNS

12 comentaris:

Quimesp ha dit...

Igualment!!

USD ha dit...

va bé començar amb alegria al setmana.

PS ha dit...

Gràcies igualment, anirem desfullant la margarida...

Kudifamily ha dit...

Gràcies guapíssima!!!
La veritat és que aquesta cançó anima molt aquest dilluns!!!!
Petonassos!!!

Carme Rosanas ha dit...

Moltissímes gràcies. Dóna gust veure que algú comença la setmana amb ànims! Bonma setmana per a tu també!

Anònim ha dit...

ANIMO QUE HOY ES LUNES-MARTES mmmm que bien suena aunque me gustan más los JUEVES-VIERNES. Un beso

Garbí24 ha dit...

Igualment i bones fires i suposo festes.........

Striper ha dit...

I aquesta es mes curta!!! JUJUJUJU..

TORO SALVAJE ha dit...

Bona setmana per tú també.

Petons.

Assumpta ha dit...

Ostreeeeeeees!!! Aquesta cançó em dóna un bon rotllo més gran!! :-))

Jejeje és el primer YouTube que poses? ;-))

Em fas somriure sempre!! Haurem d'inventar un slogan que digui "Posi una sargantana a la seva vida! :-))

Un altre dia t'ensenyo com posar el vídeo perquè es vegi directament a la pàgina del blog jeje però avui no, avui està MOLT BÉ que l'hagis posat així!! què caram!! :-)))))

sargantana ha dit...

quim
gracies nano...celebro llegirte per aqui. :-)

usd
al meyns s'intenta...no?

pais secret
pobre...quina culpa en te ella? jajajja
un peto maca!

kudifamily
aquets quatre porten un ritme!! quan que m'agraden!
ummmmmm!!

carme
jajajja ja veurem com acaba!!

lansbury
a mi tambe noiaaaaaaaaa
en parlem dijous...ok?

garbi
deus fer broma no??
tot el cap de setmana ploguen i avui que toca pencar...fa un sol!!!
veurem el cap de setmana que be!

striper
siiiiiiiiiiiiiiii...la millor!!!!

gracies toro ;)

Assumpta
dons si...es el meu primer...jajajja
de vegades fem broma i dic que encara em queden moltes primeres vegades, i es ben veritat..
aquesta es la primera vegada que poso musica aqui.
i m'ha agradat, de fet...tu mi vas engrescar
encara em cal millorar molt..pero si sous pacients...al final fara goig i tot!! jajajaja

que tendre l'slogan..vols esser el meu representant?? ho fas be!!
gracies, ets encantadora nena

i lo del video...no te dic pas que no...de fet avui te la ma maria ja en feia quatre centims....
tindrem que provar-ho
jejejej


bona nit macos!!
es facil començar be la setmana amb vosaltres aqui.
petons de sargantana per tots

Assumpta ha dit...

Ja tens la lliçó sobre com posar vídeos (amb imatges i tot) jeje al post d'en Monturiol vestit de casteller :-))