divendres, 3 d’abril del 2009

NUMEROS, NUMEROS...NUMEROS


els numeros ho controlen tot..
l'edad, l'alçada, el telefon, els cavalls del cotxe,
els dials, la mida del penis, les hores,
les pulsacions del cor, el coeficient intelectual,
els gols del barça, la mida del fideus,
els seients del cinema, les dioptries,
les pagines dels llibres, el pes,
els canals de la tele, els estalvis...
pero si jo dic..985714, o...59
segur que no sentiu res.
mentres que si jo dic...gracies, o... t'estimo
estic transmeten molt mes...
decididament...
JO SOC DE LLETRES!!

9 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Vist així les lletres son molt millor , però una bona xifra amb positiu també es agradable.

Kudifamily ha dit...

Jo també sóc de lletres, sargantana!
I m'uneixo a la teva causa!!!
Amunt les lletres!
hehehe

Anònim ha dit...

jo soc de lletres rotjes ¿o aixo son els numeros? ais bo teu dic pa que m'entendes 0111101110100010 gracies un bes guapa. ;)

Els del PiT ha dit...

7U 54P5 QU3 51, T3N5 T0T4 L4 R40.
T4M83 50C D3 LL3TR35 J0!
01 K M'3NT3N5?
;-)

Marta ha dit...

Els números pertanyen a la raó i les lletres a l'ànima.

Ma-Poc ha dit...

ja és així, amb les lletres formem paraules que transmeten sentiment, però els números tenen una altra funció! (algunes de les quals ja has enumerat :) )

sargantana ha dit...

garbi24
ostres , fa tant qu'estic en numeros vermells...que ja no ho recordo!!

kudifamily
jajaja...no et desmanis...aviam si ens foteras un susto noia...jejejejej
pero gracies per el teu suport...!
;)

lansbury
no se me posis binaria...jjejejej
porca misseria!!

els del pit
i tant!!
em varen ensenyar un codi, on cada numero te una equivalencia en lletres...i l'he utilitzat sempre mes...inclus i faig operacions..jejeje
m'encanten aquests encriptamens...!!!
un parell de petons

marta
que be que ho has esplicat!
dons si.

ma-poc
a mes els numeros...son tant quadriculats...! les paraules poden esser tant insinuans....coeneixes algun numero que ho sigui??
bon cap de setmana!!

El Deixeble ha dit...

hahahaha! Mol bona Sargantana, m'ha agradat.

Però val a dir que els números també son importants, sinó, com podríem comptar versos i sil.labes?
Per això, poder, la poesia pot ser la perfecció perquè feta magistralment, uneix números i síl.labes, cor i raó.

Assumpta ha dit...

Jo, jo també sóc de lletres... sóc MOLT DE LLETRES!!

Com les mates no m'han estimat mai, jo tampoc les estimo a elles jejeje