dimecres, 13 de gener del 2010

*ELS DETALLS QUE FAN CIUTAT*

FRANCESC CRUANYES es un periodista de figueres.
be, periodiste entre moltes mes coses, la majoria d'elles lligades a la comunicacio
colabora entre altres llocs al setmanari *emporda*, lo que em don la posibilitat de poder gaudir de les seves lletres sovint
l'altre dia em va agradar especialment.
us ho explico:
l'ajuntament de figueres esta fen us de una frase molt sovint....* figueres, la ciutat del detalls*
la veritat, jo diria que cadascu interpreta aixo com vol. (jo mateixa habia fet servir aquesta frase per fer-ne critica,,)


pero m'ha agradat com ho ha vist ell
començaba donan la definicio del diccionari.


detall:demostracio de delicadesa, d'estimacio. acte amb que hom demostra atencio, generositat


tot seguit feia la reflexio que els detalls de figueres s'avenen amb la solidaritat, amb l'esforç comu, amb la capacitat de distribuir els excedents i de prevenir les mancances
mes avall deia:
quand sento parlar de la ciutat dels detalls penso en els voluntaris de caritas, amb els amics dels malalts, amb els donants de sang, amb la gent de l'alzheimer..se m'en van les cabories i ho entenc tot i em poso a aplaudir


es una bona interpretacio de la frase..i crec que de avui en endevant la tindre en compte, i potser tambe jo em posare a aplaudir.

5 comentaris:

TORO SALVAJE ha dit...

Aplaudiments per la gent que ajuda.

Petons.

Kudifamily ha dit...

A mi també em va agradar!

(per cert, a part de ser bon periodista i comunicador... mira que n¡ès de guapo el tio, eh? hehehe)

Striper ha dit...

La solidaridat esta en el cor no en les posecions.

Assumpta ha dit...

I tant que és per aplaudir!! Tota aquesta gent solidària s'ho mereixen! ;-))

Per cert, ara entenc jo de què em sonava quan ho vaig llegir llavors! Del periodista, és clar!!
Francesc Cruanyes!! jejeje un dels Personatges Itinerants de l'any passat es deia així :-))

òscar ha dit...

Les ciutats, però també el dia a dia, hauria d'estar farçit d'aquests detalls que explica Cruanyes.