dissabte, 22 de gener del 2011

EL MEU COSTAT OBSCUR...









EL MEU COSTAT OBSCUR...

Em dic Àngels i era distribuïdora AVON
hahahahhah,

Dons si..com diu l'Assumpta en el seu post recent, tots tenim un costat obscur !!

Peró esser distribuïdora avon no va estar malament del tot; no et feies d'or, al menys jo, per el rato i les ganes que hi posava, però sempre hi ha gent del teu entorn mes o menys disposats a comprar algo

Tampoc calia dir lo del...*ding dong...avon llama..dele la bienvenida*, que ja es molt, peró t'obligava a estar al dia en determinades coses que sempre es bo. i tenir el recolzament del nom avon i les garanties que ofereix, sempre obre moltes portes.

Desprès de un parell d'anys la situació va canviar i ho vaig deixar, pero per casa corren encara un pilotet de peces de catàleg que encara mantenen la seva qualitat
i es que com diu l'Assumpta...tots tenim un passat...

Bon cap de setmana!!

14 comentaris:

sargantana ha dit...

version en castellano

MI LADO OSCURO

Me llamo Ángeles y era distribuidora AVON
hahahahhah,


Pues si .. como dice Assumpta en su post reciente, todos tenemos un lado oscuro!

Pero ser distribuidora avon no estuvo mal del todo, no te hacías de oro, al menos yo, por el rato y las ganas que ponía, pero siempre hay gente de tu entorno más o menos dispuestos a comprar algo

Tampoco había que decir lo del ...* ding dong ... avon llama .. dele la bienvenida *, que ya es mucho, pero te obligaba a estar al día en determinadas cosas que siempre es bueno. y tener el apoyo del nombre avon y las garantías que ofrece, siempre abre muchas puertas.

Después de un par de años la situación cambió y lo dejé, pero por casa corren aún un montoncito de piezas de catálogo que todavía mantienen su calidad
y es que como dice Asumpta ... todos tenemos un pasado ...

feliz fin de semana a todos!!

I. Robledo ha dit...

"Me llamo Ángeles" y soy un angel... Durante un tiempo, fui distribuidora de AVON, pero luego lo dejé... Me gustaba mas el oficio de angel...

Un gran abrazo, Sargantana (porque no te llamas Ángeles, sino Sargantana... Ángeles es solo el nombre del angel...)

Pere ha dit...

Tots tenim passatges foscos i sorprenents en alguna part de la nostra vida.
Aquestes fotos són d'una estètica anys setanta increïble.

Bon dia Sargantana.
Clin! Clon! ... Avon truca a la teva porta:)

romanidemata ha dit...

obscur?
que les xicotes li donin un toc d'atenció al seu cos, ai li donin relleu al les seves faccions, és obscur?

una amiga m'explicava les sessions de tuper-sex, amb una colla d'amigues i de com unes empenyien a les altres a comprar-se joguines per entretenir-se, per quan no tenien xicot o per jugar-hi amb ell, i deles rialles, segons com anava la sessió, que ho feien com nenes entremaliades...
obscur? banal? frívol?

que gaudeixis del cap de setmana i del temps que ve....
una abraçada

TORO SALVAJE ha dit...

A mi no em sembla fosc.
Perqué?

Molt digne.

Petons.

Assumpta ha dit...

Ai quina gràcia m'has fet amb això de "Avon llama, dele la bienvenida" ;-))

Crec que és moooolt pitjor el meu costat obscur que el teu... de fet, tinc una ex-distribuïdora Avon a la família (i, arrel d'això tinc una bossa blau marí que està força bé, i unes arracades inspiració antiga, en forma de rosa que són tres peces per arracada, una és la tanca i les altres dos pots triar i te'n poses només una (llavors la rosa queda enganxada a l'orella) o posar les dues i llavors hi ha una part que les fa més llargues i més vistoses... són xules!!

També hem tingut crema hidratant i alguna altre coseta... La veritat és que poc, perquè ella hi va treballar poc temps :-)

Ara m'has recordat aquelles arracades... a veure si avui me les poso (uhmmm... versió llarga o versió curta?) :-))

Aaaah!! I fa molts anys, molts, quan estudiava, feia de cangur d'un nen que la seva àvia era Distribuïdora Avon també... i allí sí que tenien coses!! Anaves al bany i tot era Avon... hi havia uns sabons amb formes d'animalets més monus!! :-)) A mi em feien molta gràcia!

Garbí24 ha dit...

tothom es guanya les garrofes com pot, i no es cap vergonya.

zel ha dit...

Hiiihhiiiiiiiiiiiiiii, m'has fet petar de riure, Avon llama....per favortttttt! Estàs bé? Muacks!

Pakiba ha dit...

Anys 70 jo tenia una amiga que també era
distribuidora i a las reunión o passaban molt bé, vendrá no venia massa pero el café i les pastes estaban bonisimas. Qina época !!!!!!!!!!!!!!!

fanal blau ha dit...

Poca obscuritat es veu...:)
Una abraçadeta, sergantana!

Mireia ha dit...

Sempre m'ha sonat molt a peli americana, quansento la frase penso en Eduardo manostijera, sóc rara!

Veus aquests passats obscurs sempre donen per bons posts.

Carme Rosanas ha dit...

je, je, je... quina gràcia que m'has fet!

Un petonàs ben gros!

sargantana ha dit...

dons teniu rao, es un costat obscur una mica litgh..peró us prometo que es algo que no encaixa gens amb mi

amb els meus respectes per totes les distribuidores avon que corren per el mon

petons a tots

lisebe ha dit...

jajaj això de obscur?? taant sols es passat i punt i perque ho sapigues jo també ho vaig ser de nena m'hi va ficar la mama i tenía 15 anyets a més de estudiar venía cosmétics.. que et sembla?

Molts petons preciosa amb una mica de retard perque estic una mica xoff