divendres, 7 de gener del 2011

MAGIA...


Un instante magico es el momento en que un si o un no pueden cambiar toda nuestra existencia

Cuando quieres realmente una cosa, todo el universo conspira para ayudarte a conseguirla.





Se que us agradara sapiguer que el resultat de l'operaciò ha estat un èxit i que no cal aplicar cap altre teràpia.

Moltes gracies a tots per el vostre suport. Us estimo!!

Se que os gustara saber que el resultado de la operacion ha sido un exito y que no es necesario aplicar otra terapia

Muchas gracias por vuestro apoyo. Os quiero!

19 comentaris:

I. Robledo ha dit...

Sabes, amiga, se me ha hecho un nudo en la garganta... Qué más podría decirte...

Uno siente que te quiere un montón...

Me alegro muchísimo...

Recibe mi abrazo, querida Sargantana

lisebe ha dit...

QUINA ALEGRIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estupendo estimada sargantana, ufffffffffff quin pes es treu de sobre !!

T'estimem molt ja ho saps oi?? i es una GRAN NOTICIA !!

Molts petons i una abraçada ben forta!!

Garbí24 ha dit...

Veig que els reis s'han portat molt bé amb tu. Me'n alegro moltíssim que et tinguem cuejant per aquí amb plena salut.
Petons virtuals, però molt afectuosos, de veritat.

Carme Rosanas ha dit...

OSTRES!

I tant que m'agrada saber-ho!

És una alegria molt i molt gran, bonica!

Cuida't molt i recupera't bé! L'univers ha conspirat a favor teu, és una meravella i una gran notícia.

Una abraçada molt forta.

Marta ha dit...

La meva sargantana
et vaig deixar un mail....no tenia moltes ganas de parlar, pero no pots ni imaginar el bufet de tranquil-litat que vaig deixar anar.Va ser u bufff, llarga i sostingut.
I las llagrimas ja hi eran pero alguna va ser d'alegria.
Petonets, parlerem!!!.
I si la magia a vegadas funciona!!!

Càndid ha dit...

Enhorabona i salut!
Bon any!

Pere ha dit...

Bufffffff! Quin descans ...

Bona tarda Sargantana :)

Unknown ha dit...

És la millor notícia que ens podies donar! Una forta abraçada!!!!

zel ha dit...

Ostres, ostres, ostres, quina alegria, el millor regal de reis! Estic contentíssima!!!!!!


Molt contenta, però molt!
Guapa!

(Gràcies déu meu)

Pakiba ha dit...

Sargantana veig que el Nadal i el Reis han escoltar el brindis que vaig fer per totas les persones que conec de que tinguesin salud, no saps lo contenta que estic de que tot estigui bé .
M'alegro moltisim ( no saps cuan) .

Reb una forta abraçada de una amiga que sensa coneixat te estima.

Tempus fugit ha dit...

Un buen regalo de reyes. La conspiración del universo ha tenido éxito.



besos

Bert Foto ha dit...

He pensat en tu. Me'n alegro. Felicitats

Angeles ha dit...

No sé qué decir, sobre todo, porque cuando me pongo a llorar no veo las teclas del ordenador...

Un beso enorme guapísima.

fanal blau ha dit...

Sargantana...me n'alegro moltíssim!
És un bon regal per acabar el dia!
Saps que també t'estimem!

Kudifamily ha dit...

Aaaaaaisss que béééééé!!!
Fa uns dies vaig passar per la feina i no et vaig veure... vaig voler trucar-te, i no recordava que amb el canvi de companyia de telèfon fa unes setmanes havia perdutmolts de contactes, entre ells el teu... i he tingut un neguit molt gran des d'aquell dia.
estic molt contenta, de veritat!!!
Espero veure't per aquí en plena forma ben aviat!!!
una abraçada

Deric ha dit...

Felicitats! Tot està bé si acaba bé.

sargantana ha dit...

ANTIQVA
sabes que ese afecto es mutuo
muchas gracias
un beso, querido

LISEBE
ummmm...dons si...tot es veu diferent ara.
gracies per esser aqui sempre
petonets

GARBI
si, soc molt afortunada,
vosaltres en sou un exemple
merces.

CARME
les vostres abraçades i les dels meus han estat la millor energia, no ho dubteu
petonets

MARTA
no pateixis bonica, te se aprop encara que no parlem
tu tambe oi?
cuida't molt

CANDID
sera el millor...sens dubte
una abraçada

PERE
si..estic contenta..molt contenta senyor pere
molts petons

VIDA
si nina..la millor, sens dubte
un altre abraçada per tu, vida

ZEL
jajajja..ja ho se!
petonets estimada

PAKIBA
sense coneixens dius??
de vegades ens coneixem mes aqui que la gent del nostre entorn, o fem mes pinya tan sols
un peto molt fort

DE CENIZAS
pues es bien cierto esta vez,
gracias por pasarte,camarada
besos

BERT FOTO
es afalagador...gracies
una abraçada

ANGELES
jajjaja..pues secate esas lagrimas...i sonrie
pero gracias por todo, tesoro
muak!!

FANAL BLAU
dons si noia...
sentir ganes de nou es.....
que us explicare que vosaltres no sapigueu!
abraçades per tu tambe

KUDIFAMILY
maiaaaaa!!!!
si reina...faig festa ara
i em sembla que encara en tinc per una mica, pero...vindran dies millors i que habre recuperat tota la força i l'esperit
fes petons a tots de part meva...val?

DERIC
dons si...dins de poc..sera un mal son i prou


MOLTES GRACIES A TOTS PER ELS VOSTRES ANIMS
SOU FANTASTICS!!!!
PETONS DE SARGANTANA A TORT I DRET
JAJAJAJAJJAJA....

Joana Maria ha dit...

Estic molt contenta.Ànims i endavant.

Adoyma ha dit...

Se que llego tarde y se que no sabia nada de lo que te pasa. He estado de trabajo hasta la peineta, en cualquier caso esto no es una disculpa, solo que me desconecte de la red para darle de comer a mi bolsillo.
Lo siento, lo siento, lo siento.
Me gusta leer estas palabra tuyas en la que dices que la operación ha salido bien.
Un beso muy fuerte a la sargantana mas querida.