a un lloc important de la meva feina hi ha un cartell que diu....
- un client es el nostre visitant mes important
- no depen de nosaltres; sino nosaltres d'ell
- no es una interrupcio al nostre treball; es el proposit del mateix
- no es un estrany en el nostre negoci; es part d'aquest
- no li fem un favor al servir-li; ell ens fa un favor al donar-nos una oportunitat de fer-ho.
mahatma ghandi
pero jo...encara em pregunto de vegades..qui ha amagat els meus dards enverinats??
14 comentaris:
traduccion al castellano
SI GHANDI LO DICE....
en un lugar importante de mi empresa hay un cartel que reza...
- un cliente es nuestro visitante mas importante
- no depende de nosotros, sino nosotros de el
- no es una interrupcion en nuestro trabajo, es el proposito del mismo
- no es un estraño en nuestro negocio, es parte de este
- no le hacemos un favor al servirle, el nos hace un favor al darnos la oportunidad de hacerlo
mahatma ghandi
pero aun asi...aun me pregunto a veces..quien ha escondido mis dardos envenenados??
Jajajajaja Sargantana!!!
Oooooooooommmmmmmmmm!!!
Oooooooooommmmmmmmmm!!!
té tota la raó.!
jajaja que bo :) doncs si, qui més qui menys tracta amb clients, i a vegades penso que hi han persones que no poden ser-ho.
Un petonas
Aquest Ghandi deu ser un altre que no te res a veure amb el Mathama.
Deu ser d'ESADE o quelcom similar.
Petons.
Jajaaja,
coincideixo plenament amb Toro Salvaje!!! Aquest Ghandi no té gaire a veure amb el que coneixem...
Total que com sempre , el cliente siempre tiene la razon , per pesat i gili...... que sigui .
Avui en dia benvinguts tots els clients , i que gastin
Creec que tots tindriem que donarse conter de que els favors son reciprocos si ell es un bon client i jo un bon proveedor tot anira genial, a mi no m'agradaria que a un client li fora mal el negoci i al client tp li deu d'agradar que a mi hem vaja mal. Bo respira i tranquila que queda tot el dia per davant. Un bes
De vegades és pitjor tenir un client simpàtic a un client antipatic. Els clients simpàtics són aquells que somriuen, no es queixen, diuen res... i no tornen.
Això des d'un punt de vista mercantil, és clar.
A tots ens agrada ser tractats de forma agradable i no barroera. És recíproc. I a tots ens molesta quan vé el client empipat que ens fa empipar a nosaltres... la frase deu voler de totes totes donar la volta al tema i fer que al carallot se li passi la mala llet i tornem a ser persones. Tot sigui pel bé del "negoci"(perquè aquí la bondat i el bon rotllo és el de meys, desenganyem-nos!)
Ara, a mi també m'ha sorprès que sigui de'n Ghandi, la frase. Segur que l'és?
...va demanar a algú que li amagués els dards enverinats per no usals mai contra els clients, sinó hauria de treure el cartell., i ara és pregunta qui ho devía fer, perquè els busca, no els troba i no sap a qui preguntar.
Segur! :)
jo crec que deu ser un altre Ghandi.
despres entro a respondre...ara ja faig tard
punyeter rellotge!!!
pero moltes gracies per pasar...
Assumpta
algun problema??....jajajajajajjaj
joan
mal que ens pesi...si senyor
luluji
mira que soc pacient...pero a voltes em treuen de pollaguera
perdo..se m'ha escapat
toro
jajaj pot esser...crec que aquest esta afiliat a comisions obreres i tot...jijijij
kudifamily
noia...que vols?? tots tenim un *lado oscuro* o no??
garbi24
ja pot ben dir.ho
no estan els temps per tonteries...
lansbury
saps?? la meva tactica es contar fins a 100...
eulalia
dons mira...si el gran jefe diu que es d'en ghandi...es d'en ghandi
no sere jo qui li porti la contraria...
vosaltres en voleu buscar la ruina
jajajaj
benvinguda a casa meva ;)
agnes
tu tambe benvinguda maca...
ja ens anirem veien...m'ha cridat el teu comentari i m'he arrivat fins casa teva...i ja m'hi he quedat!
un peto i fins aviat!
striper
jo tampoc ho acabo de tenir clar....pero tots tenim mals moments...jajajajjaj
un peto nano
bona nit a tots!
m'encanta tenir-vos per aqui
adeu-siau
El que s'hauria de posar en un cartellet és: si el client té sempre la raó, s'ha equivocat de botiga", hi hi hi...
avi Gres.
Publica un comentari a l'entrada