dijous, 8 de juliol del 2010

TREBALLARÉ EL TEU COS....

escolta...es una canço que ha esdevingut especial..molt especial, per mi.


Treballaré el teu cos
com treballa la terra
el llaurador del meu poble:
amb amor i força.

I seràs tu el fruit,
seré jo el fruit,
serem junts el fruit.
Tu i jo, terra i força.

I obrirem junts els camins
que la vida ens tanca
desesperançadament.
Ens farem, serem junts.

En l'únic camí nostre
-font i mar, terra i arbre-
l'únic camí cert,
el camí de l'amor,
el difícil camí d'amor
on som junts tu i jo.

Treballaré el teu cos...



Raimon (1965)

11 comentaris:

Striper ha dit...

Una canço d'amor molt especial i tndre que esta entre les meves preferides.

Vida ha dit...

Sí, un missatge molt bell.

Tempus fugit ha dit...

Espero que encara segueixis en el camí...

petons.

PS ha dit...

Ara si que veig que t´has aixecat amb marxa avui Sargantana ;-)

Es molt bonic el missatge de la cançó, els verbs en futur denoten esperança.
Un petó

TORO SALVAJE ha dit...

Es preciosa.
I cantada per Raimon segur que encara més.

Petons.

Pere ha dit...

"Llaurar el cos
deixar llavors
de vida ..."

Bon dia Sargantana.

Agnès Setrill. ha dit...

Que bonica! Com m'agradaria que me la cantessin!
(A qui no, oi?)

Carme Rosanas ha dit...

Gràcies per recordar-la... és molt bonica i em recorda altres èpoques!

fanal blau ha dit...

Sargantana, gràcies! i un somriure!

I. Robledo ha dit...

Hace unos cuantos siglos tuve ocasión de escuchar a Raimon en un concierto que dio en Córdoba. Era cuando los grises reinaban en España.

Todavia no se habian inventado siquiera los colores.

Un abrazo, amiga

sargantana ha dit...

Striper
dons vols creure que fins fa uns mesos no l'habia sentit mai??

Vida
ara..m'esgarrifa

De cenizas
primer que res, benvingut
dons si...encara hi soc..encara fem cami
una abraçada

Pais secret
jajaj tens raó..pero es culpa vostra
estaba visitanta els blog i algu ha escrit una cosa que me l'ha recordat, i he pensat que la podia compartir amb vosaltres
un bes..

Toro
es cert..encara millora, jo ho faig fatal..jajajajaj
petonets

Pere
Bon dia..molt bon dia Pere
que millor que començar amb vosaltres aqui?

Agnes
ho entenc..ho entenc

Carme
es cert..es una canço que ve de lluny

fanal
mil petons per tu...llum del mati

Antiqva
no exageres antiqva..no exageres!!
besitos




Ja fa un grapat d'anys, un adolescent de la meva comarca cantava aquesta canço pensat amb la dona que compartiria la seva vida; somian en cantarla miran als ulls de la seva estimada

Avui...la cantem junts.